Aşağıda, müşteri hakları ve İptal ve İade politikalarımızla ilgili tüm ayrıntıların bir listesi bulunmaktadır.
Siparişinizi İPTAL etmek için lütfen sipariş gönderilmeden önce [email protected] müşteri hizmetleri ekibimize e-posta gönderin. Siparişiniz daha önce kargoya verilmişse; O zaman, ne yazık ki paketi nakliye boyunca durduramayacağız ve siparişi iade etmeniz gerekecek.
Lütfen alındıktan sonra mallara makul özen gösterin. Müşterilere, tedarik edilen malların değerindeki herhangi bir kaybı yansıtmak için yapılacak geri ödemeden bir miktar düşme hakkımız olduğu bildirilmelidir.
Bu konuyla ilgili herhangi bir sorunuz varsa, lütfen[email protected] e-posta gönderin.
İADE POLİTİKAMIZ
Bu iade politikası dünya çapındaki tüm müşterilerimiz için geçerlidir.
Bu politika, yasal haklarınızı etkilemez (1979 tarihli Mal Satışı Yasası ve 2000 tarihli Tüketicinin Korunması (Mesafeli Satış) Yönetmeliği kapsamındaki haklarınız gibi).
İadeye hak kazanabilmek için, öğenizin kullanılmamış ve aldığınız durumda olması gerekir. Ayrıca orijinal ambalajında olmalıdır, çünkü bu, ürünün yeni olduğunu ve orijinal ambalajı olmadan satılamayacağını doğrular.
İade edilen ürünü, ürünün teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde kurye olarak Aras Kargo geri gönderebilrisiniz.
- İade edilen ürün kullanılmamış, orijinal ambalajında, etiketleri hala yapıştırılmış olmalıdır,
- Ürünü yeni olarak satabilmemizi sağlayacak durumda olmalıdır
- İade/değişim masrafları alıcı tarafından kabul edilir.
- Yukarıda belirtilen iade prosedürüne uymalısınız.
İadeniz ile ilgili olarak[email protected] adrese e-posta ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Paketinizi bize geri göndermeniz için size rehberlik edeceğiz.
Not: Lütfen iade e-posta adresimizle iletişime geçmeden paketinizi geri göndermeyin / iade etmeyin. ([email protected])
SATIŞ ve İndirimli ürün politikası
SATIŞ'ta satın alınan herhangi bir ürünün, izne tabi oldukları için geri ödeme için iade edilemeyeceğini lütfen unutmayın.
Ayrıca, indirimli olarak satın alınan ürünler için herhangi bir geri ödeme yapmıyoruz.
Satılan hiçbir ürün için müşteriye geri ödeme yapılmayacaktır.
İadeler hakkında daha fazla bilgi
İade paketi için posta masraflarını ödemekten siz sorumlu olacaksınız. Bir kez daha, iadeler yalnızca DHL Express teslimat hizmeti aracılığıyla yapılmalıdır. Siparişi bize geri alana kadar geri ödeme yapılamaz.
İade edilen ürünler için bir takip numarası sağlanmalıdır.
Dışlamalar
Aşağıdaki ürünler bu politika kapsamında iade edilemez:
Kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış, değiştirilmiş veya herhangi bir şekilde hasar görmüş mallar.
GERİ ÖDEME POLİTİKASI
14 gün içinde iade hakkı: İade etmek istediğiniz ürünlerin, siparişi teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade formunu (faturanızın arka yüzünde) doldurmanız gerekmektedir. Ürünle birlikte geri gönderebilirsiniz. Ürünlerin iade edilebilmesi için iade şartlarına uygun olması gerekmektedir.
Ücretsiz iade hakkı: İade etmek istediğiniz ürünleri Sürat Kargo ile göndermeniz durumunda kargo ücreti alınmayacaktır. İade bilgilerine adenmest.com.tr ulaşıldı.: İadeniz tarafımıza ulaştığında bir e-posta gönderilecektir.
İadeler: İade ettiğiniz ürünler iade şartlarına uygunsa adenmest iadeleri 3 iş günü içerisinde bankaya gönderir. Kredi kartlarında iade edilen tutarın yansıma süresi ortalama 1-3 iş günü iken, banka kartlarında bu süreç daha uzun sürebilmektedir. Banka uygulamaları gereği taksitli olarak gerçekleştirilen işlemler de taksitli olarak ödenmektedir. olarak döndürülür
Formu Aşağıdaki Linkten İndirebilirsiniz...
Formu İndirmek İçin Tıklayın...